FCB Kuala Lumpur pokazuje da je za progres potrebno imati dušu

Aktuelno - Beograd, 13 Januar 2020

Kampanja koju je FCB Kuala Lumpur kreirao za RHB banku povodom Kineske nove godine u prvi plan stavlja porodičnu ljubav.

Glavna junakinja je devojčica Li Čoj, koja razvija umeće pečenja kolača kako bi pomogla u sakupljanju sredstava za lečenje svoje sestre koja boluje od cerebralne paralize.

Reklama ima filmsku strukturu u kojoj se postupno uvode junaci, sa akcentom na liku devojčice koja pravi kolače i preko laptopa komunicira sa svojom odsutnom sestrom. Iz njene priče saznajemo da je sestra bolesna i trpi česte medicinske intervencije, ali motiviše Li da napreduje i popravlja svoje greške. Međutim, tek se na kraju u dirljivoj sceni susreta dve sestre otkriva priroda bolesti i razlog zašto Li postaje majstor za pečenje kolača.

Značajna je simbolika srca kojima devojčica ukrašava svoje kolače. Unutar velikog crvenog srca nalazi se manje plavo, a srca predstavljaju nju i sestru. Li na početku ne uspeva da stvori jaka srca koja se neće slomiti, ali vremenom nalazi rešenje za ovaj problem. Suptilna poruka koju dobijamo jeste da oni koji ne odustaju u svojim plemenitim zamislima svaki put kada se izbore sa preprekama jačaju svoje srce.

Dodatno je zanimljivo što je ova priča istinita, a mala poslastičarka danas ima deset godina, dok je kolače počela da pravi u četvrtoj. RHB grupa želi da skrene pažnju na njen životno značajan projekat, podrži njen napredak i brigu za sestru. Suvlasnik i Chief Creative Officer u FCB Kuala Lumpur, Ong Ši Ping, rekao je kako su u FCB Kuala Lumpur želeli da priča motiviše gledaoce da napreduju kroz ljubav.

Poruka „Progress is about not giving up on what you hold dear“ kojom se reklama završava je inspirativna, a jakom ličnom pričom kampanja je izazvala pozitivne rekacije u prazničnoj sezoni tokom koje se pojavila. Na Fejsbuk stranici RHB grupe ovaj video trenutno ima preko milion i 200 hiljada pregleda, dok se na Jutjub kanalu približava prvom milionu.

FCB Kuala Lumpur nas je pričom o devojčici Li inspirisao i podsetio da uvek možemo da nađemo način da pomognemo onima koje volimo, makar tako što ćemo uvek biti tu za njih. Verujemo da uvek treba pohvaliti marketinške kampanje koje nas podstiču da budemo bolji ljudi.

Vesti o kampanji mogu se pronaći na marketinškim portalima The Drum i Camapaign Asia.

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram