FCB New Zealand kampanja poručuje Kia ora* i dobro nam došla vozila na električni pogon

Aktuelno - Beograd, 05 Mart 2020

Svedoci smo toga da situacija postaje alarmantna i da će kiseonik vrlo verovatno postati najveći luksuz na planeti. FCB New Zealand predstavio je kampanju koja može da ponudi jedno efikasno rešenje za ovaj problem.

Da li ste iznenađeni što ovakva kampanja dolazi baš sa Novog Zelanda? Mi nismo.

Reči poput zelena država, 100% pure i održivi razvoj su prvi termini koji će vam izaći na Google pretrazi, a neraskidivo su vezani za državu Hobita, koja se odavno visoko kotira na skali najpoželjinijih eko-destinacija.

Kako bi se priča upotpunila, a dobre navike postale svakodnevica, pojavila se interesantna i korisna kampanja koju su kolege iz FCB New Zealand kreirale za potrebe klijenta Mercury Energy, koja je odjeknula zbog pozitivne poruke koju šalje.

Kreativni tim FCB New Zealand zablistao je punim sjajem kroz duhovitu kampanju kojom je ideja predstavljena. Pomalo tužan rastanak od starog ljubimca i njegovo beskrupulozno uništavanje malo nas je zabolelo. Međutim, nastavak reklame deluje i više nego ohrabrujuće i nadamo se da će uticati na promenu ponašanja svakog pojedinca.

U drugom delu reklame se u punom sjaju pojavljuje naš junak – novi auto na električni pogon koji ne emituje štetne izduvne gasove. Tu je i sjajna poruka i ideološki stav koju je FCB New Zealand želeo da pošalje. „Kiss oil and say goodbye!” Dakle, big goodbye štetnim izduvnim gasovima.

Klijent za koga je kampanja izrađena, kompanija Mercury Energy bavi se proizvodnjom i distribucijom električne energije, koja umnogome doprinosi očuvanju životne sredine. Njihov cilj je podizanje svesti o štetnosti izduvnih gasova koje stvaraju obična goriva i očuvanje naše planete, jedne jedine koju imamo.  

Direktorka marketinga Mercury-a, Džulija Džek, navodi da je vreme da se odstupi od vozila koja koriste benzin i dizel, a da za to postoji alternativa koja zadovoljava sve naše potrebe. „Električna energija koju proizvodimo i koristimo na Novom Zelandu je više od 80% obnovljiva i ta brojka raste. To je ogromna prirodna prednost koju imamo u odnosu na druge delove sveta″, ističe Džulija Džek.

Moramo priznati da nas ekološka poruka koju FCB New Zealand šalje ostavlja bez daha. Kreativni tim je potencijal za dobru priču prepoznao u onome što je zaštitini znak njihove države. Ovo je primer koji treba slediti, jer na kraju krajeva, ko bolje predstavlja zdravu i očuvanu životnu sredinu od zemlje Froda, gospodara prstena.

Na kraju, izbor je jednostavan: možemo da uništimo mi izduvne gasove, ili oni nas!

Možda smo ovom kampanjom i sami dobili dobru temu za razmišljanje šta možemo da učinimo da očuvamo svoje okruženje.

*(be healthy)

Beograd
Cara Dušana 42
Srbija
T +381 11 3284 620
office@fcbafirma.rs

Zagreb
Ulica Grada Vukovara 224
Hrvatska
T +385 1 558 3173
office@fcbzagreb.hr

Tirana
Rruga Nikolla Tupe 15/3
Albania
T +355 45 605 955
office@fcbafirma.al

 

Feeling social?
Facebook Twitter Instagram